Згідно із статтею 1 Закону України «Про державну допомогу» надавачі державної допомоги - це органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, а також юридичні особи, що діють від їх імені, уповноважені розпоряджатися ресурсами держави чи місцевими ресурсами і ініціюють та/або надають державну допомогу.
Відповідно до пункту 2 розділу 9 цього Закону у разі, якщо державна допомога була чинною станам 02.08.2017, усі надавачі державної допомоги протягом одного року з 02.08.2017 зобов’язані подати Антимонопольному комітету України як Уповноваженому органу повідомлення про програми підтримки суб’єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, які існували на день набрання чинності цим Законом.
Подання повідомлення, його розгляд та розгляд справи про державну допомогу здійснюються у порядку, визначеному розділом 4 цього Закону.
Форма та вимоги щодо подання інформації визначаються Уповноваженим органом.
Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 №2-рп затверджено Порядок подання та оформлення повідомлень про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги.
Отримувачі державної допомоги зобов’язані надавати відповідним надавачам такої допомоги повну та достовірну інформацію про чинну державну допомогу.
Також звертаємо увагу на наявність відповідних роз’яснювальних матеріалів на офіційному сайті Антимонопольного комітету України в розділі «Державна допомога суб’єктам господарювання» за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/120893