• A-
    A+

МАСЛО ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" Є НАТУРАЛЬНИМ, ТАК ЯК ВИГОТОВЛЕНО ЗГІДНО ВИМОГ ДСТУ 4399:2005.

Опубліковано 28 січня 2016 року о 13:59

Після поширення в мережі Інтернет інформації про виконання рекомендацій адмінколегії Вінницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України ТОВ «Хмільницький завод сухого знежиреного молока «Молочний Візит» Відділення вважає за необхідне надати наступний коментар.

З’явилися публікації з посиланням на прес-службу Відділення про обман покупців щодо якості продукції Товариства. До Відділення вже надходять телефонні дзвінки споживачів, які вимагають підтвердити отриману з мережі Інтернет інформацію щодо їх обману про якість продукції, яку виробляє Товариство.

Дана інформація щодо невідповідності якісних показників продукції Товариства не відповідає дійсності та, на думку Відділення, може суттєво зашкодити діловій репутації суб’єкта господарювання, створивши у партнерів та споживачів продукції підприємства таке враження.

Органи Антимонопольного комітету не уповноважені визначати якість тої чи іншої продукції. Відділення не володіє інформацією про невідповідність якісних показників продукції. Жоден із засобів масової інформації до посадових осіб Відділення для отримання коментаря щодо виконання рекомендацій Товариством не звертався. В розміщеній на суб-сайті Відділення інформації відсутнє твердження щодо невідповідності вимогам якості продукції, яку виробляє Товариство.

В даному випадку Відділенням було поширено інформацію про те, що Товариство, змінивши упаковку на виконання рекомендацій адмінколегії Відділення в червні 2015 року, не внесло відповідні зміни в рекламний матеріал, який використано під час реалізації продукції на виставці. Причина надання рекомендацій про припинення використання напису «натуральний 100 % продукт» на упаковках масла - Масло солодковершкове в Україні виробляється згідно єдиних вимог ДСТУ 4399:2005 «Масло Вершкове». Дані продукти мають єдині характерні властивості продукту – всі вони натуральні. Розміщення на упаковках продуктів «Масло солодковершкове селянське» та «Масло солодковершкове екстра» напису «натуральний 100 % продукт» інформує споживачів про те, що даний продукт є натуральним з високими споживчими властивостями у конкретно вказаного виробника і може створити враження про можливість існування не натурального масла згідно ДСТУ 4399:2005. Інформація про натуральність продукту приваблює споживачів своїми споживчими якостями та смаковими характеристиками та може створити у споживачів уявлення про переваги споживчих властивостей масла, яке виробляє Товариство, щодо аналогічних масел інших виробників (розширена інформація розміщена на субсайті за 30.06.2015).

Відділення звертається до засобів масової інформації не використовувати в назвах своїх публікацій «сенсаційні» заголовки, зміст яких не відповідає поширеному Відділенням матеріалу.

Відділення готове надати офіційний коментар з приводу будь-якої інформації, поширеної на його суб-сайті.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux