Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало ТОВ “Малбі Беверідж” (м. Черкаси) на 60 тис. грн за поширення інформації, що вводить в оману.
Як встановило Відділення, товариство поширювало неправдиві відомості про споживчі властивості товару на етикетці напою безалкогольного сильногазованого на смако-ароматичних добавках “Ситро”. Так, біля зображення апельсинів виробник розмістив наступну інформацію: ”Класичні вітчизняні напої готувались на основі природних екстрактів трав та фруктів і мали, крім приємного смаку, чудові тонізуючі та відновлюючи властивості. “Золота серія” ТМ “БОН БУАССОН” відроджує традиційні рецепти приготування улюблених напоїв. Напої “БОН БУАССОН” виготовлено лише з натуральних сиропів, з фруктовими або трав’яними екстрактами. “Ситро” – смачний і запашний, бадьорий і свіжий напій, що прекрасно тамує спрагу. Поєднання соковитих стиглих апельсинів та тонізуючих лимонів надає напоєві знайомого з дитинства святкового смаку”.
До складу продукту входить, зокрема, ідентичний натуральному ароматизатор “Екстра.”Ситро” (ароматичний екстракт, ідентичні натуральним ароматичні речовини). Власне сік натуральних апельсинів та лимонів у складі напою відсутні.
Товариство зобов’язано припинити порушення, розпочати використання нових етикеток.