• A-
    A+

ПОТЕНЦІЙНИЙ СПОЖИВАЧ ПОВИНЕН ОТРИМАТИ ПОВНІ, ТОЧНІ І ПРАВДИВІ ВІДОМОСТІ З РЕКЛАМИ

Опубліковано 26 жовтня 2015 року о 14:34

На виконання рекомендацій адміністративної колегії Вінницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України ПАТ «Вінниччина-Авто» припинило дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Відділенням в місцевій газеті було виявлено рекламу про знижки на автомобілі ЗАЗ до 410000 грн.

Потенційні покупці, які мали намір придбати легкові автомобілі, ознайомившись з рекламним оголошенням, не змогли отримати повної інформації щодо дати початку і закінчення знижки цін, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації у зв’язку з тим, що дана інформація за ініціативи ПАТ «Вінниччина-Авто» була викладена у вищевказаному рекламному оголошенні таким способом, зокрема, розміром шрифту, що унеможливлює її сприйняття.

Таким чином, зазначена реклама внаслідок обраного способу її викладення містить неповну інформацію щодо умов придбання легкових автомобілів, що могло ввести в оману осіб, які з нею ознайомлювались, та відповідно, впливати на їх вибір щодо придбання легкових автомобілів у ПАТ «Вінниччина-Авто».

Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про рекламу», реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.

Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на ринку торгівлі автомобілями та легковими автотранспортними засобами. Даний ринок є висококонкурентним. Конкуренція на ньому посилюється через зниження купівельної спроможності населення, а відтак – зниження обсягів продаж легкових автотранспортних засобів.

ПАТ «Вінниччина-Авто» повідомило: «На виконання рекомендацій адміністративної колегії відділення від 24.09.2015 № 93-рек товариством припинена публікація рекламного оголошення про знижки на автомобілі. В подальшому, при розміщенні реклами щодо проведення акцій по знижках ціни на автотранспортні засоби ПАТ «Вінниччина-Авто» надаватимуться потенційному споживачу повні, точні і правдиві відомості шляхом викладення інформації, доступним для сприймання потенційним споживачем, а також збільшено шрифт виносок».

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux