Відділенням було виявлено поширення ФОП М. на парапеті біля входу до магазину одягу «Супутник» розмістив оголошення «Розпродаж».
Також відділенням було виявлено поширення ФОП Г. інформації «Розпродаж літа» у вітрині при вході до магазину одягу «Сезон».
Як було встановлено в результаті дослідження, термін дії знижок, на які товари та їх розмір в поширеній інформації не вказано, знижки надавались навіть не на всі товари асортименту магазині.
Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.
Поширюючи неповну інформацію внаслідок обраного способу її викладення стосовно дії знижок на певний товар у певному розмірі, ФОП Є. та ФОП Г. могли ввести в оману осіб, що ознайомились з цією інформацією, та вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання зазначених товарів саме у цього суб’єкта господарювання, що, відповідно, може посилювати свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а завдяки поширенню неповної інформації.
Після отримання рекомендацій адміністративної колегії Відділення підприємці прийняли рішення про припинення поширення інформації про розпродаж.