Відповідно до розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2019 №23-рп «Про реорганізацію територіальних відділень Антимонопольного комітету України» (зі змінами) з 1 червня припинено виконання функцій Тернопільського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, визначених Положенням про територіальне відділення Антимонопольного комітету України.
З 2 червня 2020 року виконання функцій, що були віднесені до компетенції відділення, розпочато Хмельницьким обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України.
4 червня 2020 року Хмельницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України здійснило державну реєстрацію зміни назви на Південно-Західне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України.
Довідково. З 2 червня розпочалося формування міжобласних відділень Антимонопольного комітету України:
Північного (Київ) шляхом приєднання Житомирського, Чернігівського та Черкаського відділень.
Північно-Східного (Харків), яке об’єднає Сумщину, Полтавщину, Донеччину та Луганщину.
Південно-Східного (Дніпро), що стане центром також для Запоріжжя та Кіровоградщини.
Південного (Одеса), яке куруватиме Херсонщину, Миколаївщину та Крим.
Південно-Західного (Хмельницький), до якого приєднаються Вінниця, Тернопіль та Буковина.
Західного (Львів), що відповідатиме за Рівне, Волинь, Івано-Франківськ та Закарпаття.
В усіх обласних центрах залишаться відокремлені підрозділи Антимонопольного комітету України. Тобто подати заяву чи скаргу, проконсультуватися, надати відповідь на запит органу Комітету можна буде і у звичному місці, і в міжрегіональному відділенні. Формальна зміна буде лише одна – адміністративні колегії діятимуть і ухвалюватимуть рішення та рекомендації лише в нових міжрегіональних відділеннях.
Втілення реформи дозволить: створити гнучку та ефективну систему із захисту конкуренції на місцях, скоротити адміністративні витрати Комітету на утримання 18 юридичних осіб, організувати найсучасніше методологічне забезпечення, уніфікацію правозастосування в регіонах, усунення залежності від місцевих органів влади, що дозволить ефективніше боротися із антиконкурентними діями цих органів – створенням бар’єрів для входу на ринок, дискримінаційними умовами в питаннях оренди землі, комунальної власності, доступу до ресурсів тощо, зниження потенційних корупційних ризиків.
Результатом реформи стане значно ефективніше вирішення регіональними органами АМКУ проблем місцевого бізнесу та дієвий захист конкуренції в регіонах.