Рішенням адміністративної колегії Вінницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України дії Тиврівської селищної ради визнані антиконкурентними діями органу місцевого самоврядування, що полягають у наданні окремомy сyб’єктy господарювання переваг, які ставлять його y привілейоване становище стосовно конкурентів, що може призвести до спотворення конкуренції на ринку послуг з вивезення побутових відходів на підпорядкованій території.
Як встановило Відділення, рішенням виконавчого комітету селищної ради в лютому місяці 2015 року визначено Тиврівський комбінат комунальних підприємств виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів без проведення конкурсу.
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування віднесено визначення переліку житлово-комунальних послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах. Зокрема, статтею 27 цього Закону передбачено, що укладання договорів на надання житлово-комунальних послуг згідно з установленим переліком для об’єктів державної або комунальної власності здійснюється за результатами конкурсу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.08 № 1070 затверджено Правила надання послуг з вивезення побутових відходів. Згідно з пунктом 4 цих Правил, виконавець послуг визначається на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту.
Розгляд справи було розпочато за результатами планової виїзної перевірки.
Під час розгляду справи орган місцевого самоврядування оголосив конкурс з визначення виконавця послуг зі збирання, вивезення та утилізації твердих побутових відходів.