Рішенням адміністративної колегії Південно-західного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 31 жовтня 2024 року визнано, що ТОВ «Фармація Хмельниччини» вчинило порушення Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.
До Відділення звернулася заявниця, що придбала у аптечному закладі, на фасаді якого розміщені позначення «АПТЕКА ОПТОВИХ Ц…» та «Шукаєте найнижчі ціни?! – зайдіть та порівняйте», лікарські засоби, оскільки була переконана, що у даному аптечному закладі вони відпускаються за оптовими цінами.
Однак, пізніше заявниця виявила, що у інших аптечних закладах, що знаходяться поблизу, аналогічні лікарські засоби придбала за нижчими цінами.
Заявниця зауважила, що така інформація на фасадах аптечних закладів ТОВ «Фармація Хмельниччини» може сприйматися покупцями, як інформування про цінову політику, стимулювати їх до здійснення покупки саме в цих аптечних закладах та може призвести до введення в оману споживачів шляхом створення у них хибного уявлення про рівень цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення в аптеках.
Розпочавши дослідження, Відділення провело опитування, за результатами якого встановлено, що інформація, яка розміщується на фасадах аптечних закладів (зокрема, «АПТЕКА ОПТОВИХ Ц..»), переважною більшістю споживачів сприймається як така, що вказує на рівень цін в аптечному закладі та може вплинути на наміри споживачів щодо придбання лікарських засобів саме в ньому.
Внаслідок розміщення такої інформації споживач, який має намір придбати лікарські засоби, може надавати переваги ТОВ «ФАРМАЦІЯ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ» перед іншими аптечними закладами, вважаючи, що ціни на ліки в товариства є нижчими порівняно з конкурентами.
Підсумувавши сукупність доказів, адміністративна колегія Південно-західного МТВ прийняла рішення та оштрафувала товариство на 68 000 грн за порушення, передбачене статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом розміщення на фасадах та зовнішніх конструкціях аптечних закладів неточних відомостей: «АПТЕКА ОПТОВИХ Ц...» та «Шукаєте найнижчі ціни?! - зайдіть та порівняйте».