На виконання рекомендацій адміністративної колегії Відділення виконавчим комітетом Шаргородської міської ради рішенням від 28.12.2018 № 137 затверджено Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Шаргородської міської ради, який містить порядок змін технологічної схеми рекламного засобу, порядок продовження дії дозволу, порядок внесення змін та переоформлення дозволів на нового власника, порядок скасування дозволу до закінчення строку його дії.
Як відомо, адміністративна колегія Відділення рекомендувала Шаргородській міській раді вжити заходи щодо припинення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 3 статті 50 та частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді бездіяльності органу місцевого самоврядування шляхом приведення Правил розміщення зовнішньої реклами на території Шаргородської міської ради, затверджених рішенням виконавчого комітету Шаргородської міської ради від 22.06.2016 № 79, у відповідність з Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 (із змінами та доповненнями).
В ході аналізу Правил розміщення зовнішньої реклами, що були затверджені рішенням виконавчого комітету Шаргородської міської ради від 22.06.2016 № 79, встановлено, що вони не відповідають Типовим правилам та вимогам законодавства про захист економічної конкуренції та можуть призвести до обмеження конкуренції. Зокрема, Правила розміщення зовнішньої реклами не передбачали положень, які визначені пунктом 8 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1173, зокрема:
- порядок оскарження відмови у погодженні дозволу власником місця або уповноваженим ним органом, утримувачем інженерних комунікацій та іншими органами, встановленими Типовими правилами;
- порядок змін технологічної схеми рекламного засобу;
- порядок продовження строку дії дозволів;
- порядок переоформлення дозволів на нового власника;
- порядок скасування дозволу до закінчення строку його дії.
В результаті виконання рекомендацій органом місцевого самоврядування учасники ринку отримали нові можливості в розвитку конкуренції.