• A-
    A+

ВИЯВЛЕНО НЕОБГРУНТОВАНІСТЬ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ У СМТ.ЛІТИН, ЯКУ ЗАТВЕРДЖЕНО ОРГАНОМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Опубліковано 11 грудня 2014 року о 13:01

Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України визнало порушенням законодавства про захист економічної конкуренції дії Літинської селищної ради шляхом створення умов для вчинення суб’єктом господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції.

Як встановило Відділення, виконавчий комітет селищної ради затвердив тарифи на послуги з збирання та вивезення твердих побутових відходів без належної перевірки їх економічного обґрунтування.

Згідно з пунктом 2 статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно - обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відноситься до повноважень органу місцевого самоврядування.

Відповідно до статті 17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»:

- виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів;

- органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

Зокрема, в результаті аналізу встановлено, що при розрахунку тарифу при використанні сміттєвоза ГАЗ 33072 типу КО-413 об’ємом кузова 7,5 м3 коефіцієнт ущільнення становить 1,6, проте в дійсності об’єм ТПВ в кузові автомобіля КО-413 становить 13-15 м3, тобто коефіцієнт ущільнення повинен бути 1,73-2, також застосовано різну відстань до сміттєзвалища для різних автомобілів.

Орган місцевого самоврядування самостійно припинив порушення, затвердивши інші тарифи з врахуванням виявлених порушень.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux