• A-
    A+

ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ СПОЖИВАЧІВ МАЄ НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ

Опубліковано 28 липня 2016 року о 15:23

Адміністративна колегія територіального відділення оштрафувала приватне підприємство «Альма-Віта» на 24,2 тис. грн. за порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, та може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів цього суб’єкта господарювання.

ПП «Альма-Віта» розміщувало на упаковці сметани 30% жирності та спреду солодковершкового «Селянський» 72,0% жирності, які реалізовувало, неправдиві відомості про масову частку жиру у молочних продуктах, яка була фактично нижчою.

Підприємство повідомило про припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції та вжиття відповідних заходів. А саме, ПП «Альма-Віта» посилило контроль за якістю вироблених молочних продуктів та надалі зобов’язується виготовляти всю продукцію згідно вимог ДСТУ і ТУУ.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux