Відділенням було виявлено поширення ФОП Л. на вікні магазину по продажу мобільних телефонів та аксесуарів до них “iPhoria” поширення інформації рекламного характеру щодо надання знижок. При цьому, на які товари знижки та їх розмір не вказувався.
Як виявилось, знижки надавались навіть не на всі товари в магазині. Так, знижки не надавались ні на жоден мобільний телефон, а стосувались лише аксесуарів..
Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.
Після отримання рекомендацій адмінколегії Відділення підприємець доповнив рекламу інформацією про товар, на який надаються знижки, і зазначив відповідну інформацію на цінниках товарів.