На виконання рекомендацій адміністративної колегії рішенням 51 сесії Калинівської міської ради від 16.05.2019 № 100 внесені зміни в Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м.Калинівка.
Як відомо, адміністративна колегія Відділення рекомендувала Калинівській міській раді припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачені пунктом 3 статті 50 та абзацами 7, 9 частини другої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», шляхом приведення Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Калинівка, затвердженого рішенням затвердженого рішенням 32-ої сесії Калинівської міської ради 6-го скликання від 17.07.2014 № 209, до вимог Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Як встановило Відділення, рішенням 32-ої сесії Калинівської міської ради 6-го скликання від 17.07.2014 № 209 «Про затвердження Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Калинівка» (зі змінами згідно рішення від 22.12.2015 № 40 «Про внесення змін в Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Калинівка»)
Вказаним рішенням орган місцевого самоврядування звузив перелік суб’єктів господарювання, які не повинні залучатися до пайової участі та розширив перелік суб’єктами господарювання, залучення до пайової участі не передбачено.
На виконання рекомендацій до Положення включені категорії об’єктів, які звільняються від сплати коштів пайової участі – «у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників парків». Також з Положення виключені замовники, що не залучаються до пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів у разі здійснення будівництва об'єктів будівництва:
- громадських організацій, комунальних підприємств за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та коштів міжнародних грантових програм, коштів Європейського союзу;
- комунальних підприємств за рахунок власних коштів;
- культових споруд;
- енергозберігаючої реконструкції об’єкта.
Таким чином, в результаті виконання рекомендацій адмінколегії Відділення суб’єкти господарювання-учасники ринку отримали рівні умови конкуренції.