Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України припинило порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції в діях фізичної особи-підприємця Душенко Віктора Степановича.
Підприємець в трамваях м.Вінниці поширив інформацію «Магазин «КАПАПУЗ» Оптові ціни на роздрібну продукцію».
Як встановило Відділення, Підприємець встановив мінімальну націнку на товари, які реалізовував. Такі ціни діяли лише у вересні місяці протягом 20 днів.
Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних чи неточних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.
Після втручання Відділення підприємець припинив поширення недостовірної інформації.