Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України припинило порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції в діях фізичної особи-підприємця Килівник Раїни Григорівни.
Підприємець на фасаді магазину жіночого одягу «Вікторія» в м.Вінниці, де здійснювала господарську діяльність, поширював в грудні місяці 2015 року інформацію: «СЕЗОННІ ЗНИЖКИ 20%, 30%, 40%, 50%».
Підприємець повідомила, що акція про надання знижок проводилась протягом одного місяця – вересня 2015 року, розмір знижки на товари попереднього сезону, які не користуються попитом, встановлюється директором магазину.
Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних чи неточних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.
Після втручання Відділення підприємець припинила поширення недостовірної інформації.