• A-
    A+

ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРО ЇЇ ДОСТОВІРНІСТЬ

Опубліковано 08 листопада 2017 року о 13:12

Відділенням було виявлено поширення ФОП Д. на огорожі біля входу до магазину «Домашній текстиль» інформації «найдешевша постільна білизна». В приміщенні магазину також розташовано ательє по пошиву постільної білизни.

Як пояснив підприємець, перед поширенням інформації в червня 2017 року ним було проведено моніторинг цін на постільну білизну по ринках, торгових центрах та магазинах, встановив дійсно найнижчі ціни на постільну білизну. Під час дослідження зверталась увага на виробника тканини, склад тканини, розмір постільної білизни та якість пошиття. Також підприємець є виробником постільної білизни. За твердженням підприємця, на той час інформація відповідала дійсності, хоча документального підтвердження він не надав. Також не надано доказів щодо вартості постільної білизни власного виробництва, оскільки постільна білизна може бути виготовлена з різної по якості тканини при відносно одній вартості послуг по пошиву.

Під час проведеного дослідження біля місць роздрібної торгівлі вказаним товаром не виявлено поширення інформації, яка інформує споживачів про проведення реалізації товару по найнижчій ціні, в т.ч. по найнижчій ціні в м.Вінниці. Виявлено реалізацію постільної білизни певних торгових марок за ціною виробника. Крім того, під час проведення акцій суб’єкти господарювання з метою залучення покупців, рекламування товару, просування його на ринок можуть реалізовувати товар за ціною, яка навіть нижча за закупівельну.

Також в місцях пошиву, реалізації постільної білизни в конкурентів не виявлено поширення інформації про найдешевшу постільну білизну.

Відповідно до вимог Закону України «Про рекламу» реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.

Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.

Поширюючи неповну інформацію внаслідок обраного способу її викладення стосовно дії знижок на певний товар у певному розмірі, ФОП Д. міг ввести в оману осіб, що ознайомились з цією інформацією, та вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання зазначених товарів саме у цього суб’єкта господарювання, що, відповідно, може посилювати свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а завдяки поширенню неповної інформації.

Адміністративна колегія відділення надала підприємцю рекомендації припинити дії, які містять ознаки порушення ст. 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» та при розміщенні реклами щодо реалізації товару за певними цінами надавати потенційному споживачу повні відомості стосовно конкретного товару та дату актуальності ціни.

Після отримання рекомендацій адміністративної колегії Відділення підприємець прийняв рішення про припинення поширення інформації.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux