• A-
    A+

РЕКЛАМА НЕ МОЖЕ "ТРІШКИ ВІДПОВІДАТИ ДІЙСНОСТІ"

Опубліковано 09 листопада 2017 року о 14:25

Відділенням було виявлено поширення ФОП К.Х. інформації «домашній текстиль по фабричній ціні». Інформація була розміщена в трамваях м.Вінниці та на фасаді приміщення магазину, де підприємець здійснював роздрібну торгівлю.

В поширеній в трамваї інформації було перераховано види продукції (постіль, одіяла, подушки, рушники, халати) та вказано торгові марки (Le Vele, Senveo, t&m, та інші), зроблено посилання на сайт www.shy-group.com.

Біля дверей перед входом в магазин розміщений щит із зазначенням торгових марок, вказаних в рекламному банері. В поширеній інформації не вказано, домашній текстиль яких торгових марок продається по фабричній ціні.

Згідно отриманими від ФОП К.Х. поясненнями та матеріалами лише дві з восьми зображених торгових марок належать йому. Продукція під цими торговими марками виготовляється у м.Вінниця на фабриці та реалізується в магазині по ціні реалізації з фабрики. Прав на використання інших марок підприємець не має, доказів реалізації товарів інших торгових марок за ціною виробника не надав.

Ринок роздрібної торгівлі текстильними виробами домашнього побуту у м.Вінниці є конкурентним.

Під час проведеного дослідження біля місць роздрібної торгівлі вказаним товаром не виявлено поширення інформації, яка інформує споживачів про проведення реалізації товару по фабричній ціні (тобто вроздріб по ціні реалізації виробника).

Відповідно до вимог Закону України «Про рекламу» реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.

Реклама стимулює зацікавленість споживачів до певного товару, тому повідомлення неповних відомостей може надавати переваги перед іншими суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність на аналогічному ринку.

Поширюючи неповну інформацію внаслідок обраного способу її викладення стосовно цін на певний товар у певному розмірі, ФОП К.Х. міг ввести в оману осіб, що ознайомились з цією інформацією, та вплинути на наміри невизначеного кола осіб щодо придбання зазначених товарів саме у цього суб’єкта господарювання, що, відповідно, може посилювати свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а завдяки поширенню неповної інформації.

Адміністративна колегія відділення надала підприємцю рекомендації припинити дії, які містять ознаки порушення ст. 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» та при розміщенні реклами щодо реалізації товару за певними цінами надавати потенційному споживачу повні відомості, зокрема, щодо того на який товар/яких торгових марок поширюється дія цін.

Після отримання рекомендацій адміністративної колегії Відділення підприємець припинив поширення частини інформації: «по фабричній ціні».

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux