ВИТЯГ
РІШЕННЯ
АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
від 6 лютого 2015 року м. Хмельницький №9-р/к
справа №03-08/27-14
Про порушення законодавства
про захист економічної
конкуренції та накладення штрафу
Адміністративна колегія Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі - адміністративна колегія Відділення) розглянула матеріали справи №03-08/27-14 відносно товариства з обмеженою відповідальністю „СпецГідроБуд Плюс” (Дніпровська набережна, 13 літ. А, нежиле приміщення, під’їзд 1, н/п 158 А, м. Київ, 02098 код ЄДРПОУ 38196639) (надалі – ТОВ „СпецГідроБуд Плюс”) та товариства з обмеженою відповідальністю „ГАЗСПЕЦБУД” (вул. Володимирська, 69-А, м. Київ, 01033, код ЄДРПОУ 38376836) (надалі – ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”) (надалі - Учасники) та подання з попередніми висновками Першого відділу досліджень та розслідувань Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) від 27.10.2014 №08/247-п,
ВСТАНОВИЛА :
Розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 14 березня 2014 року №27-рп/к розпочато розгляд справи №03-08/27-14 відносно ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого, пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій шляхом спотворення результатів торгів під час підготовки та проведення 24.10.2013 року Хмельницьким обласним управлінням водних ресурсів (вул. Соборна, 29, Хмельницький, 29000) (надалі - Замовник) процедури конкурсних торгів щодо закупівлі робіт за проектом „Регулювання русла р. Південний Буг (розчистка) для захисту від підтоплення повеневими водами с. Холодець Волочиського району Хмельницької області”.
Під час розгляду справи з’ясовано.
До Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі –Відділення) надійшов лист Управління Служби безпеки України у Хмельницькій області (від 13.11.2013 року вих. №72/21/10470) щодо ознак порушень законодавства про захист економічної у сфері державних закупівель при проведені 24.10.2013 року Хмельницьким обласним управлінням водних ресурсів процедури конкурсних торгів щодо закупівлі робіт за проектом „Регулювання русла р. Південний Буг (розчистка) для захисту від підтоплення повеневими водами с. Холодець Волочиського району Хмельницької області”.
Під час проведення перевірки фактів викладених у вищезазначеному листі Відділенням було встановлено наступне.
24.10.2013 року Замовником було проведено процедуру конкурсних торгів щодо закупівлі робіт за проектом „Регулювання русла р. Південний Буг (розчистка) для захисту від підтоплення повеневими водами с. Холодець Волочиського району Хмельницької області”.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів для участі у процедурі конкурсних торгів свої цінові пропозиції подали лише два суб’єкти господарювання: ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”.
Згідно довідки про Учасника - ТОВ „СпецГідроБуд Плюс”:
Юридична адреса:
Банківські реквізити обслуговуючого банку: ПАТ Банк «Контракт», (м. Київ, вул. Воздвиженська, 58, 04071) р/р 2600300012608, МФО 322465.
Статут ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” затверджено загальними зборами учасників 26 березня 2013 протокол №2. Місце та дата проведення державної реєстрації Учасника: Дніпровська районна в місті Києві держана адміністрація, дата та номер останньої реєстрації 29.03.2013 №10671050002017727. ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” є юридичною особою, веде самостійний баланс, має розрахункові рахунки в банківських установах, печатку зі своїм найменуванням та інші реквізити.
Отже, ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” є суб’єктом господарювання у розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”
Поштова адреса:
Найменування банку претендента: ПАТ „Банк Січ”, м. Київ, вул. Володимирська, 63, р/р 26003010557, МФО 380816.
Місце та дата проведення державної реєстрації Учасника: Голосіївська районна в місті Києві Держана адміністрація 24.09.2012 року.
Статут ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” затверджено загальними зборами учасників 24 вересня 2012 протокол №1. ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” є юридичною особою, веде самостійний баланс, має рахунки в банківських установах, печатку зі своїм найменуванням та інші реквізити.
Отже, ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” є суб’єктом господарювання у розумінні абзацу дванадцятого статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Територіальним відділенням вимогою про надання інформації від 21.11.2013 року №01-21/13-5055 отримано Документацію з конкурсних торгів та інші документи від Замовника торгів.
Листом від 03.12.2013 року №1981 Замовник надав до Відділення необхідну інформацію та повідомив, що нарад, консультацій, зборів, розмов тощо з Учасниками торгів під час підготовки до участі у конкурсі не проводилось. Послуги консультантів з проведення конкурсних торгів не надавалися.
Здійснивши аналіз Пропозицій конкурсних торгів учасників було встановлено, що ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”, могли узгоджувати свою поведінку щодо подання Пропозицій під час підготовки та участі у торгах. Це підтверджується також наступними встановленими під час дослідження обставинами, які доводять факт узгодженої поведінки між Учасниками на різних стадіях підготовки до участі в торгах, а саме:
З метою отримання Документації з конкурсних торгів ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” звернулись до Замовника з відповідними листами.
Законом України «Про здійснення державних закупівель» вимоги (типові форми) до листів звернення до Замовника про надання Документації з конкурсних торгів не встановлені. Лише передбачено, що дане звернення повинно бути у письмовій формі.
Здійснивши аналіз цих документів (листів) встановлено.
1. Реєстри документів обох учасників мають однакові особливості та тексти (див. Фото 1 та Фото 2).
Фото 1 Фото 2
Зокрема, однаковою є загальна назва: „Реєстр даних”, слово „ПРОПОЗИЦІЯ” у обох написано великими літерами, однакові назви більшості документів, які перелічені у реєстрі тощо. Посада, прізвище та ініціали керівника у обох учасників написано вручну.
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
Оформлення цих реєстрів повинно здійснюватись у довільній формі і непередбачені Документацією з конкурсних торгів Замовника, що зумовлює індивідуальні особливості кожного листа, підготовленого самостійно кожним окремим учасником. Натомість, вказані однакові особливості оформлення свідчать про те, що ці листи готувалися однією особою та/або про обмін інформацією між цими суб’єктами господарювання при підготовці документів.
2. При аналізі пропозицій з конкурсних торів Учасників було встановлено, що вони мають однакові особливості оформлення та відступи від заданої Замовником форми зокрема: у таблиці текст щодо назви та реквізитів Учасників розміщено по центру колонок таблиці та вартість пропозиції Учасники виділили жирним шрифтом та розмістили по центру тексту сторінки.
Це свідчать про те, що ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” могли спільно готувати дані листи (див. Фото 3 та Фото 4).
Фото 3 Фото 4
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
3. У супровідних листах про фінансову звітність Учасників назва документу виділена жирним шрифтом „Супровідний лист про фінансову звітність” та розміщення по середині аркуша. Текст документа надруковано з полуторним інтервалом, з вирівнюванням тексту „по лівому краю”.
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
4. Зміст та розміщення тексту у довідці про фінансову звітність ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та листа - пояснення про фінансову звітність ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” є абсолютно ідентичними. ПІБ керівників надруковано повністю. (див. Фото 5 та Фото 6).
Фото 5 Фото 6
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
5. Пропозиція з конкурсних торгів, яка подавалася Учасниками повинна була також містити довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачаються використовувати для виконання робіт. Згідно довідок наданих Учасниками тип обладнання будівельних машин та механізмів обома подано в однаковій послідовності (Екскаватори – Бульдозери – Кран – Буксирно-моторний катер - Земснаряд). Крім того, при заповнені таблиць, Учасники не вказали розрахунок вартості експлуатації будівельних машин (див. Фото 7 та Фото 8).
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
Фото 7 Фото 8
6. Згідно з Документацією з конкурсних торгів, Учасникам необхідно було подати довідки про відсутність підстав в участі у процедурі закупівлі. ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” надало довідку від 22.10.2013 №21/22. ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” надало три довідки від 22.10.2013 за номерами 10-8, 10-9, 10-10 окремо по пунктам частини першої статті 17 Закону України „Про здійснення державних закупівель”. Проте зміст абзаців тексту наданих довідок є ідентичними.
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
Оформлення цих довідок здійснювалось у довільній формі, яка непередбачена Документацією з конкурсних торгів Замовника, що зумовлює індивідуальні особливості кожної довідки, підготовленої самостійно кожним окремим учасником. Натомість, вказані однакові особливості оформлення свідчать про те, що ці листи готувалися однією особою та/або про обмін інформацією між цими суб’єктами господарювання при підготовці документів.
7. Здійснивши аналіз листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних поданих для участі в торгах встановлено, що вони є однаковими за оформленням та текстом (див. Фото 9 та Фото 10), зокрема:
а) однакова дата документа;
б) в правому верхньому кутку розміщено назву адресата, яка вказана однаковим жирним шрифтом;
в) однакові назви документів;
г) однаковий текст, тощо.
Фото 9 Фото 10
Ці обставини також свідчать про те, що ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” спільно готували тендерні пропозиції.
8. Здійснивши аналіз наданих Учасниками довідок про субпідрядників встановлено, що вони є однаковими за текстом (див. Фото 11 та Фото 12).
Фото 11 Фото 12
Такі, однакові особливості оформлення не випливають з вимог Замовника та не встановленні державними чи іншими стандартами.
9. Згідно із документації конкурсних торгів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасники надали інформаційні довідки з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (див. Фото 13 та Фото 14).
Фото 13 Фото 14
Вищезазначені довідки були видані Головним управлінням юстиції у м. Києві практично одночасно, довідка директору ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” за №22507 від 17.10.2013 (точний час 10:03:16) та директору ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” за №22512 від 17.10.2013 (точний час 10:11:36).
Головне управління юстиції у м. Києві (лист від 29.09.2014 №27892/0/11-14) повідомило, що вказані інформаційні довідки були отриманні представником, який проставив підпис в журналі про реєстрацію запитів та видачу витягів з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
Наведенні докази свідчать про те, що довідки, які були подані на торги були отриманні одночасно, одним представником, що може свідчити про узгоджену поведінку відповідачів.
10. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі процедури закупівлі, учаснику необхідно було надати оригінал або копію довідки, виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала документи пропозиції, та уповноважену представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за злочин пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, станом не раніше ніж на дату виходу оголошення.
Учасники подали відповідні довідки, які були видані управлінням інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України в м. Києві від 18.10.2013 року за послідовними номерами реєстру №9-12102013/80210 та №10-12102013/80210, а також номерами бланків-довідок №138131 і №138132 (див. Фото 15 та Фото 16).
Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України в м. Києві (від 07.08.2014 №26/5-2656) підтвердило видачу таких довідок.
Фото 15 Фото 16
Наведенні докази свідчать про те, що довідки, які були подані на торги були отриманні одночасно, що може свідчити про узгоджену поведінку відповідачів.
11. Скорочений витяг з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство були видані Учасникам 17.10.2013 року за вихідними номерами №195899 та №195914 та надавалися на підставі одного запиту від 11.10.2013 №БН, заявник Рибас К. Ю. (див. Фото 17 та Фото 18).
Листом від 08.08.2014 №01-03/3642 державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України повідомило, що ним було отримано від заявника Рибас К. Ю. паперові запити про видачу витягів з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено проважєення у справі про банкрутство стосовно ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”. Факт отримання вищевказаним заявником скорочених витягів з Єдиного реєстру підтверджується підписом заявника на аркуші запиту з проставленням дати отримання такого витягу.
Наведенні докази свідчать про те, що документи (Довідки), які були подані на торги були отриманні одночасно, на запит однієї і тієї ж особи, що може свідчити про узгоджену поведінку Учасників.
Фото 17 Фото 18
Наведені докази свідчать про те, що документи, які були подані на торги у складі Пропозицій ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”, могли готуватися одним із вказаних учасників (узгоджено) та/або про обмін інформацією між цими суб’єктами господарювання при підготовці тендерних пропозицій.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» конкуренція – це змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товару на ринку.
Держава, суспільство та замовник загалом зацікавлені у тому, щоб укласти контракт на закупівлю товарів або послуг з фірмою, яка запропонує найкращу, максимально низьку ціну та найкращу якість, що повністю відповідає меті проведення конкурсних процедур закупівлі та принципу ефективної конкуренції на основі показників діяльності та власних досягнень суб’єктів господарювання.
Узгоджені дії, які суперечать вищезазначеним цілям і перешкоджають їх досягненню, належать до найсерйозніших порушень законодавства про захист економічної конкуренції. Це стосується, зокрема, узгодження документації конкурсних торгів, що подаються Учасниками тендеру.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є, зокрема укладення суб’єктами господарювання угод в будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями зокрема визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Отже, аналіз документації конкурсних торгів вказує на узгоджену поведінку ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” під час підготовки до участі в торгах, відсутність змагальності на торгах, наслідком якої є усунення конкуренції під час обирання переможця при проведенні торгів (тендерів). Погоджена поведінка суб’єктів господарювання (учасників тендеру) усуває змагальність (конкуренцію) між ними і, як наслідок призводить до спотворення конкурентного середовища при виборі замовником кращої пропозиції, яка можлива лише при справжніх умовах змагальності.
Вищезазначені дії, ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”, які полягали у вчиненні антиконкурентних узгоджених дій під час проведення 24.10.2013 року Хмельницьким обласним управлінням водних ресурсів процедури конкурсних торгів щодо закупівлі робіт за проектом „Регулювання русла р. Південний Буг (розчистка) для захисту від підтоплення повеневими водами с. Холодець Волочиського району Хмельницької області” є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів.
ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД”, було надіслано подання з попередніми висновками у справі №02-08/27-14 від 28.10.2014 №08/247-п.
У відповідь на подання з попередніми висновками будь-яких зауважень та пропозицій по суті розгляду справи ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” не надано.
ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (лист б/н б/д вх. №01-23-08/3862 від 20.11.2014) повідомило, що про замовлення відповідної експертизи що спростування вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції та звернулося з проханням перенести засідання адміністративної колегії Відділення на більш тривалий термін у зв’язку із тим, що до 21 листопада 2014 року (дата на яку було призначено слухання справи №03-08/28-14) воно не в змозі подати обґрунтовану кваліфіковану відповідь по цьому питанню.
Листами від 21.11.2014 ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” (№01-23/08-3857) та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (№01-23/08-3858) були повідомленні були повідомлені про перенесення засідання адміністративної колегії Відділення.
Відповідно до статті 40 Закону України «Про захист економічної конкуренції» особи, які беруть (брали) участь у справі, мають право крім іншого, наводити докази, подавати клопотання, усні й письмові пояснення (заперечення), пропозиції щодо питань, які виносяться на експертизу.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про захист економічної конкуренції» доказами у справі можуть бути будь-які фактичні дані, які дають можливість встановити наявність або відсутність порушення. Ці дані встановлюються такими засобами: поясненнями сторін і третіх осіб, поясненнями службових осіб та громадян, письмовими доказами, речовими доказами і висновками експертів.
Станом на 21.01.2015 жодних доказів у справі від ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” на адресу Відділення не надійшло.
Листами від 21.01.2015 ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” (№01-27/08-94) та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (№01-27/08-93) були повідомлені що чергове засідання адміністративної колегії Відділення якій відбудеться розгляд справи №02-08/27-14 відносно ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ Газспецбуд” відбудеться 30 січня 2015 року о 1000 годині.
Листом від 29.01.2015 б/н ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (надійшов електронною поштою) повідомило, на даний момент директор разом з уповноваженими представниками знаходяться у відряджені у Донецькій області та звернулося з клопотанням перенести засідання на більш тривалий час.
Листами від 30.01.2015 ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” (№01-27/08-237) та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (№01-27/08-236) були повідомлені, що засідання адміністративної колегії Відділення у справі №02-08/27-14 перенесено на 6 лютого 2015 року на 1000 годину.
Листом від 05.02.2015 б/н ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” (надійшов електронною поштою) де як і в попередньому листі зазначило, що директор разом з уповноваженими представниками знаходяться у відряджені у Донецькій області та звернулося з проханням перенести засідання адміністративної колегії Відділення на невизначений час.
Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві (лист від 23.01.2015 №1174 110/26-15-11-05-35) повідомило, що ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” протягом 2014 року податкова звітність до органу ДФС за основним місцем перебування на обліку не подавалась. Остання податкова звітність ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” подана без відображення результатів фінансово - господарської діяльності.
Відповідно до частини п’ятої статті 52 Закону України „Про захист економічної конкуренції” якщо доходу (виручки) немає штраф передбачений абзацом другим частини другої цієї статті, накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
При визначені розміру штрафу враховано наступне:
порушення законодавства про захист економічної конкуренції ТОВ „СпецГідроБуд Плюс” та ТОВ „ГАЗСПЕЦБУД” не визнано.
Розглянувши матеріали справи, подання з попередніми висновками у їх сукупності, адміністративна колегія Відділення дійшла до висновку, що подані матеріали є достатні, а наведені у поданні висновки обґрунтовані і доведені, що є підставою для прийняття рішення.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 12, 121, 14, 17 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтею 48 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, пунктом 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року №32-р та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року № 291/5482, (зі змінами), пунктом 33 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року за №5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (зі змінами), адміністративна колегія Відділення,
ВИРІШИЛА:
1. Визнати, що товариство з обмеженою відповідальністю „СпецГідроБуд Плюс” (Дніпровська набережна, 13 літ. А, нежиле приміщення, під’їзд 1, н/п 158 А, м. Київ, 02098 код ЄДРПОУ 38196639) та товариство з обмеженою відповідальністю „ГАЗСПЕЦБУД” (вул. Володимирська, 69-А, м. Київ, 01033, код ЄДРПОУ 38376836), узгодивши свою конкурентну поведінку під час підготовки та проведення Хмельницьким обласним управлінням водних ресурсів процедури конкурсних торгів щодо закупівлі робіт за проектом „Регулювання русла р. Південний Буг (розчистка) для захисту від підтоплення повеневими водами с. Холодець Волочиського району Хмельницької області”, яка відбулася 24.10.2013, вчинили порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів.
2. За порушення, зазначене у пункті 1 цього рішення, згідно з частиною п’ятою статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», на товариство з обмеженою відповідальністю „СпецГідроБуд Плюс” накласти штраф у розмірі 68 000 (шістдесят вісім тисяч) гривень.
3. За порушення, зазначене у пункті 1 цього рішення, згідно з частиною п’ятою статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», на товариство з обмеженою відповідальністю „ГАЗСПЕЦБУД” накласти штраф у розмірі 68 000 (шістдесят вісім тисяч) гривень.
Згідно з частиною третьою статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня його одержання.
Відповідно до частини першої статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рішення органів Антимонопольного комітету України може бути оскаржене до Господарського суду в двомісячний строк з дня його одержання.
Відповідно до частини восьмої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції», протягом п’яти днів з дня сплати штрафів, необхідно надіслати до Відділення документи, що підтверджують сплату штрафу.
Голова адміністративної колегії Р. Примуш
в. о. голови відділення